Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Základná škola, Pokroková 199, Krásnohorské Podhradie

242 žiakov (z toho 0 externých)
167 zo sociálne znevýhodneného prostredia
19 pedagógov (šk. rok 2022/2023)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2019/20 - 2022/23)

2,3
škola so zlými výsledkami žiakov
čo to znamená?
3,7Testovanie 5
7,9Inšpekcia
2,5Testovanie 9
0,0Mimoriadne výsledky
Zložky hodnotenia zobrazené šedým odtieňom boli vypočítané na menšej vzorke, než štandardne určuje metodika, preto môžu byť menej výpovedné a v rebríčkoch sa hodnotenie školy alebo jeho zložky štandardne vôbec nezobrazujú.

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
1,0
1 hodnotenie
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2022/23)

Testovanie 5
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
Výsledky žiakov v Testovaní 5 nie sú za školský rok 2022/23 k dispozícii, keďže Testovanie 5 sa v danom roku nekonalo z rozhodnutia ministerstva školstva.
+Slovenský jazyk
-
-
-
 
+Matematika
-
-
-
 
+Maďarský jazyk
-
-
-
 
 
Testovanie 9
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
10
41
55
na základe 7 žiakov
+Matematika
6
27
51
na základe 7 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
58
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
59
 
 
Inšpekcia
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Riadenie školy
92
99
77
inšpekcia v šk. roku 2016/17
+Podmienky výchovy a vzdelávania
32
81
85
inšpekcia v šk. roku 2016/17
+Výchovno-vzdelávací proces
43
68
68
inšpekcia v šk. roku 2016/17
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
90
0,0
0,3
0 € na 242 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
37
7,9
10,5
19 učiteľov na 242 žiakov
+Využívanie IKT / DT
100
100 %
97 %
19 z 19 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
-
-
 
+Vlastné zdroje školy
-
-
-
 
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet žiakov
62
242
237
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
167
15
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
69,0 %
7,5 %
+Počet pedagógov
61
19
19
 

Komentár školy

Ladislav Mikula , Mgr., riaditeľ školy
Naša Základná škola má toho času 245 žiakov, z nich takmer 75 % tvoria deti zo sociálne znevýhodneného prostredia, čo prináša zvýšené nároky na výchovno-vzdelávací proces . Prešli sme veľkou rekonštrukciou v roku 1995 ako prvá ZŠ v okrese, disponujeme modernými novými odbornými učebňami, veľkým multifunkčným ihriskom, bohate vybavenou školskou jedálňou, partnerskou školou v spoza hraníc, ŠKD a mladým ambicióznym kolektívom PZ, ktorým nie je ľahostajný osud žiakov. Roky úspešne pracuje nultý ročník, ako aj špeciálna trieda so špec. pedagógom. Je nám cudzia segregácia žiakov aj preto máme tie problémy, ktoré máme. Pracujeme na troch projektoch ESF OP Vzdelávanie, ktoré nám prinášajú výrazný efekt vo vyučovaní a v zaobstarávaní moderných učebných pomôcok i didaktickej techniky vysokej hodnoty. V minulosti na spolufinancovaní projektov participovala aj obec a aj v súčasnosti má snahu napomáhať kvalite i rozvoju vzdelávania detí. Zavádzame celodenný výchovný systém a rozširujeme záujmové aktivity takmer pre každého žiaka a každého učiteľa i asistenta učiteľa.

Komentáre používateľov