Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.
Údaje za jednotlivé ukazovatele (za šk. rok 2022/23)
Testovanie 5
percentil v rámci ZŠ
údaj za školu
priemer za ZŠ
poznámka
Výsledky žiakov v Testovaní 5 nie sú za školský rok 2022/23 k dispozícii, keďže Testovanie 5 sa v danom roku nekonalo z rozhodnutia ministerstva školstva.
Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .
Komentáre používateľov
30.03.2020, 12:52, INEKO
Táto škola patrí medzi školy, ktoré aktívne využívajú systém elektronického testovania (ide o testovanie, ktoré vykonáva NÚCEM). Takúto skutočnosť považujeme za pozitívum – vypovedá to podľa nás o tom, že tieto školy sú aktívne a otvorené, majú záujem o moderné metódy, transparentnosť a tiež dbajú na vybavenie svojej školy. Poznámka: škola využíva e-Test na bežné elektronické (tzv. „školské“) testovania, no zatiaľ sa nezapája do elektronického testovania v rámci riadnych termínov certifikačných meraní Testovania 9 a externej časti maturitnej skúšky.
10.12.2013, 13:10, Anna Vajdová
Škola má až 146 žiakov zo sociálne znevýhodneného prostredia. Napriek tomu si dovolím tvrdiť, že dosahujeme veľmi dobré výsledky v súťažiach aj v rôznych aktivitách, v zapájaní sa do projektov( aj medzinárodných). Sme Zelenou školou od roku 2004( v roku 2007 školu navštívila holandská kráľovna Beatrix) a SR opakovane reprezentujeme na medzinárodnej súťaži Na bicykli bezpečne(majstrami Slovenska sme boli 8-krát). Výsledky hodnotenia inšpekcie sme mali bez zápisov a vždy len s kladným hodnotením. A čo sa týka vyučovacích výsledkov, len odzrkadľuje aký potenciál máme na škole? Sme tým škola podpriemerná? Naozaj si myslíte, že takto sa dá zhodnotiť škola a celé jej úsilie a snaha? RŠ