Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.
Údaje za jednotlivé ukazovatele (za šk. rok 2022/23)
Testovanie 5
percentil v rámci ZŠ
údaj za školu
priemer za ZŠ
poznámka
Výsledky žiakov v Testovaní 5 nie sú za školský rok 2022/23 k dispozícii, keďže Testovanie 5 sa v danom roku nekonalo z rozhodnutia ministerstva školstva.
Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .
Komentáre používateľov
06.02.2018, 19:54, Mgr.Janka Hanečáková
"Veľký podiel žiakov zo sociálne znevýhodneného prostredia môže negatívne ovplyvniť priemerné výsledky žiakov školy, keďže majú obmedzené možnosti vzdelávania sa mimo školského vyučovania"-toto je konštatovanie MŠVVaŠ SR. O škole ako takej, jej práci s takými to deťmi a žiakmi, nič nevypovedá. Ako príklad pre neučiteľskú verejnosť snáď bude toto: ak ste v mínuse na osobnom účte, koľko energie musíte vynaložiť,aby ste sa dostali na nulu? Niekedy aj celý produktívny život! A až potom-ak vôbec-máte možnosť byť v plusových číslach. Tá energia však nebola nadarmo vynaložená, toto vie oceniť každý civilizovaný človek....