Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Súkr. základna škola, Ul. Š. Furdeka, Martin

- žiakov (z toho externých)
- zo sociálne znevýhodneného prostredia
- pedagógov (šk. rok 2022/2023)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2019/20 - 2022/23)

-
Špeciálne školy nemajú údaje potrebné pre výpočet hodnotenia
čo to znamená?
-Testovanie 5
-Inšpekcia
-Testovanie 9
0,0Mimoriadne výsledky

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
-
zatiaľ nehodnotené
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2022/23)

Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci ŠZŠ

údaj za školu
priemer
za ŠZŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
98
0,0
0,6
0 € na žiakov
 

Komentár školy

Mgr. Martina Valová, výchovná poradkyňa
Primárnym poslaním Súkromnej základnej školy pre žiakov s vývinovými poruchami učenia je výchova a vzdelávanie žiakov so špecifickými vývinovými poruchami učenia, vytvoriť podmienky pre všetky deti s prihliadnutím na ich jedinečnosť a z toho vyplývajúce individuálne potreby. Na školách sa stáva, že nároky na dieťa s vývinovými poruchami učenia (VPU) sú prehnané a neopodstatnené. U týchto detí je veľmi dôležité vedieť, čo dokážu zvládnuť na vyučovacom procese a podľa toho upraviť naše požiadavky. Takéto deti sú vo väčšine prípadov integrované na základných školách, prípadne sa pre ne zriaďujú špeciálne triedy, ale zatiaľ len do 4. ročníka. Realita je však taká, že aj po prípadnom zvládnutí I. stupňa prichádza zlyhanie na II. stupni. Je to podľa nášho názoru spôsobené vysokým počtom žiakov v triede, nedostatočnou motiváciou pedagógov ďalej sa vzdelávať a vyhľadávať všetky možnosti, ako týmto deťom pomôcť, ako aj nedostatočným počtom špeciálnych pedagógov na školách. Bližšie informácie nájdete na našej webovej stránke www.sukromnaskola.eu

Komentáre používateľov