Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Základná škola s MŠ, Ulica Emila Janotku 2/6, Pribylina

77 žiakov (z toho 0 externých)
25 zo sociálne znevýhodneného prostredia
11 pedagógov (šk. rok 2022/2023)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2019/20 - 2022/23)

3,5
škola s podpriemernými výsledkami žiakov
čo to znamená?
3,6Testovanie 5
-Inšpekcia
4,7Testovanie 9
0,0Mimoriadne výsledky
Zložky hodnotenia zobrazené šedým odtieňom boli vypočítané na menšej vzorke, než štandardne určuje metodika, preto môžu byť menej výpovedné a v rebríčkoch sa hodnotenie školy alebo jeho zložky štandardne vôbec nezobrazujú.

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
-
zatiaľ nehodnotené
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2022/23)

Testovanie 5
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
Výsledky žiakov v Testovaní 5 nie sú za školský rok 2022/23 k dispozícii, keďže Testovanie 5 sa v danom roku nekonalo z rozhodnutia ministerstva školstva.
+Slovenský jazyk
-
-
-
 
+Matematika
-
-
-
 
+Maďarský jazyk
-
-
-
 
 
Testovanie 9
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
15
46
55
na základe 6 žiakov
+Matematika
17
41
51
na základe 6 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
58
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
59
 
 
Inšpekcia
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Riadenie školy
-
-
77
inšpekcia od šk. roku 2013/14 neprebehla
+Podmienky výchovy a vzdelávania
-
-
85
inšpekcia od šk. roku 2013/14 neprebehla
+Výchovno-vzdelávací proces
-
-
68
inšpekcia od šk. roku 2013/14 neprebehla
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
90
0,0
0,3
0 € na 77 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
85
14,3
10,5
11 učiteľov na 77 žiakov
+Využívanie IKT / DT
100
100 %
97 %
11 z 11 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
-
-
 
+Vlastné zdroje školy
-
-
-
 
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci ZŠ

údaj za školu
priemer
za ZŠ

poznámka
+Počet žiakov
29
77
237
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
25
15
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
32,5 %
7,5 %
+Počet pedagógov
32
11
19
 

Komentár školy

Mgr. Jela Stračiaková, riaditeľka
Žiaci školy sa zúčastňujú na rôznych súťažiach s ohľadom na ich nadanie a talent s tým, že každý má šancu byť úspešný. Sú to: Hviezdoslavov Kubín, Šaliansky Maťko, Rázusovie Vrbica - literárne súťaže, Vesmír očami detí, Voda - základ života, Rodina a základné ľudské právo života - výtvarné súťaže, Putovná sova - celoslovenská prírodovedná súťaž, matematická olympiáda, Klokan. Zvýšenie vzdelanostnej úrovne naznačujú aj výsledky testovania piatakov v školskom roku 2017/18 (ktoré ešte v tejto chvíli nemáte na portáli) - dosiahli sme v matematike aj v slovenskom jazyku vyšší priemer ako je na celom Slovensku. Každý učiteľ by chcel učiť najtalentovanejších, najaktívnejších a najdisciplinovanejších žiakov. V našej obci žijú rómske rodiny, kde vzdelanie nie je priorita. My nimi nepohŕdame, každý deň ich presviedčame o tom, že ich život bude mať vyššiu kvalitu, keď budú vzdelaní. Je to ťažká a nesmierne náročná práca, hlavne ak majú veľa neprajníkov a médiá ich väčšinou prezentujú negatívne. Pre doplnenie, väčšina zo žiakov školy žije v sociálne znevýhodnenom prostredí, čo kladie na pedagógov vysoké nároky na prístup, na motiváciu a na spôsoby vzdelávania. Pokiaľ ide o informačné a komunikačné technológie (IKT), interaktívne tabule sa okrem dvoch tried nachádzajú v každej triede. Používanie IKT je sledované pravidelne, žiaci robia projekty, prezentácie a od 1. ročníka pracujú na IKT.

Komentáre používateľov