Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

SOŠ elektrotechnická, Sibírska 1, Trnava

557 žiakov (z toho 5 externých)
0 zo sociálne znevýhodneného prostredia
54 pedagógov (šk. rok 2022/2023)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2012/13 - 2015/16)

3,8
škola s podpriemernými výsledkami žiakov
čo to znamená?
5,4Maturity
5,0Pridaná hodnota
2,9Nezamestnanosť absolventov
6,0Prijímanie na VŠ v SR
1,3Mimoriadne výsledky
2,5Inšpekcia

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, odborných miestností (napr. dielní), jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
2,9
8 hodnotení
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2015/16)

Maturity
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
33
43
46
na základe 151 žiakov
+Matematika
16
22
34
na základe 6 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
45
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
42
 
+Anglický jazyk B1
50
57
56
na základe 122 žiakov
+Anglický jazyk B2
53
71
69
na základe 9 žiakov
+Anglický jazyk C1
-
-
-
 
+Nemecký jazyk B1
81
49
39
na základe 9 žiakov
+Nemecký jazyk B2
-
-
55
 
+Nemecký jazyk C1
-
-
-
 
 
Pridaná hodnota
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Pridaná hodnota zo slovenského jazyka
39
-1,65
-0,03
na základe 111 žiakov
 
Nezamestnanosť absolventov
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Nezamestnanosť absolventov
77
2,2 %
6,3 %
4 z 184 absolventov
+Regionálne uplatnenie
51
0,89
1,05
2,2 % oproti 2,4 % v okrese
 
Prijímanie na VŠ v SR
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Podiel absolventov prijatých na VŠ v SR
49
22 %
28 %
41 z 184 absolventov
+Úspešnosť prijímania na VŠ v SR
70
95 %
88 %
41 z 43 prihlásených
 
Inšpekcia
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Riadenie školy
3
40
74
inšpekcia v šk. roku 2014/15
+Podmienky výchovy a vzdelávania
23
68
77
inšpekcia v šk. roku 2014/15
+Výchovno-vzdelávací proces
-
-
73
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
64
0,0
1,1
0 € na 739 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
22
9,6
12,3
71 učiteľov na 739 žiakov
+Využívanie IKT / DT
5
17 %
59 %
12 z 71 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
2 421 €
2 717 €
1 788 897 € na 739 žiakov
+Vlastné zdroje školy
81
10,5 %
7,8 %
169 835 € k 1 619 060 €
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Počet žiakov
97
739
330
+Počet externých žiakov
 
0
20
+Podiel externých žiakov
 
0,0 %
7,6 %
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0
3
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0,0 %
0,9 %
+Počet pedagógov
96
71
36
 

Komentár školy

Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .

Komentáre používateľov

30.03.2020, 12:52, INEKO
V šk. roku 2018/19 vykonala Štátna školská inšpekcia (ŠŠI) na tejto škole inšpekciu vo vzťahu k vykonávaniu písomnej formy maturít a zistila nižšie uvedené nedostatky, ktoré mohli ovplyvniť výsledok daného testovania žiakov na škole:
- Predsedovia ŠMK, predsedovia PMK a riaditelia škôl v príslušných dňoch administrácie skonštatovali neporušenosť zásielky č. 2 a doručenie všetkých potrebných materiálov. Pridelenie administrátorov pre skupiny žiakov predsedovia PMK zrealizovali podľa pokynov. V tejto škole tak predseda nepostupoval, keď akceptoval výber zvolený školským koordinátorom.
- Obálky s testami odpečatili administrátori prv, ako stanovil harmonogram NÚCEM a nebolo možné objektívne zistiť, či sa na odpečatení priamo podieľali aj predsedovia PMK a ŠMK.
- Škola nezabezpečila možnosť preskúšania nahrávok a prehrávačov, administrátori neskontrolovali testy včas a kontrolu vykonali až v učebniach, v 1 prípade CD nahrávku až po príchode žiakov (ANJ, skupina 18).
- Administrátor neposkytol úplné informácie o vpisovaní odpovedí do odpoveďového hárku, čas na prezretie testu a správnosť vyplnenia záhlaví odpoveďových hárkov dokonca kontroloval počas znenia nahrávky pri administrácii časti testu ANJ – listening.
- Školskí inšpektori zistili, že predseda PMK nepodal hodnotiteľom úplné informácie o postupe a spôsobe hodnotenia (nemal pokyny na hodnotenie ÚKO) a školský koordinátor nezabezpečil tieto pokyny ani pre hodnotiteľov.
- Výrazným nedostatkom v tomto subjekte bolo hodnotenie niektorých odpoveďových hárkov v rozpore s kľúčom a pokynmi – správne odpovede hodnotené ako nesprávne, prázdny riadok ako nesprávna odpoveď a prečiarknutá odpoveď ako žiadna, čo poukazovalo na nekvalitnú prácu hodnotiteľov aj predsedu PMK.
(zdroj: https://www.ssiba.sk/admin/fckeditor/editor/userfiles/file/Dokumenty/SPRAVY/2019/132_143_ECaPFIC_2019.pdf)
30.03.2020, 12:52, INEKO
Táto škola je zapojená do vzdelávacieho programu Medzinárodná cena vojvodu z Edinburghu (skrátene DofE). Mladý človek si sám stanovuje ciele, ktoré musí po dobu realizácie programu (6-18 mesiacov+) napĺňať. Učiteľ alebo dobrovoľník v programe figuruje ako mentor a rovnocenný partner, ktorý účastníka vedie k napĺňaniu svojich cieľov v oblastiach ako Šport, Rozvoj talentu, Dobrovoľníctvo a Dobrodružná expedícia. Program DofE tak poskytuje mladým ľuďom priestor na realizáciu svojho talentu, záujmov, rozvíja motiváciu a osobnú a spoločenskú zodpovednosť. Zapojeným školám a učiteľom okrem iného ponúka možnosť zvýšiť touto skúsenosťou svoje organizačné a profesionálne zručnosti. Na Slovensku je v školskom roku 2019/2020 do DofE zapojených 170 organizácií a škôl a takmer 3600 účastníkov. Viac informácií o programe je dostupných na www.dofe.sk.
25.01.2019, 12:11, star energo
Odporúčam! Najlepšia "škola". Dala mi veľa do života (napríklad : ako správne chlastať na chate s učitelmi , fajčiť , ... )