Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy, čiže to, aké zručnosti a vedomosti škola v danom období odovzdala svojim žiakom. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.

Pre získanie presnejšieho obrazu by sa rodičia mali škôl pýtať na ďalšie uplatnenie absolventov, či už v prijímaní na vyšší stupeň vzdelávania alebo pri vstupe na trh práce. Dôležité sú aj informácie o účasti študentov na rôznych súťažiach, o technickom vybavení alebo o štruktúre predmetov.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

Gymnázium M. M. Hodžu, M. M. Hodžu 9, Liptovský Mikuláš

407 žiakov (z toho 0 externých)
0 zo sociálne znevýhodneného prostredia
35 pedagógov (šk. rok 2018/2019)

+ Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2014/15 - 2017/18)

6,7
škola s veľmi dobrými výsledkami žiakov
čo to znamená?
7,2Maturity
6,9Pridaná hodnota
8,1Nezamestnanosť absolventov
6,8Prijímanie na VŠ v SR
2,4Mimoriadne výsledky
4,3Inšpekcia

Ohodnoťte školu

4,0

4 hodnoteniaPridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2017/18)

Maturity
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Slovenský jazyk
92
72
65
na základe 80 žiakov
+Matematika
45
61
62
na základe 22 žiakov
+Maďarský jazyk
-
-
73
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
55
 
+Anglický jazyk B1
-
-
-
 
+Anglický jazyk B2
60
64
62
na základe 77 žiakov
+Anglický jazyk C1
-
-
68
 
+Nemecký jazyk B1
-
-
-
 
+Nemecký jazyk B2
-
-
61
 
+Nemecký jazyk C1
-
-
53
 
 
Pridaná hodnota
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Pridaná hodnota zo slovenského jazyka
84
2,86
0,17
na základe 59 žiakov
 
Nezamestnanosť absolventov
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Nezamestnanosť absolventov
-
-
-
 
+Regionálne uplatnenie
-
-
-
 
 
Prijímanie na VŠ v SR
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Podiel absolventov prijatých na VŠ v SR
-
-
-
 
+Úspešnosť prijímania na VŠ v SR
-
-
-
 
 
Inšpekcia
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Riadenie školy
37
72
77
inšpekcia v šk. roku 2013/14
+Podmienky výchovy a vzdelávania
9
70
86
inšpekcia v šk. roku 2013/14
+Výchovno-vzdelávací proces
30
69
72
inšpekcia v šk. roku 2013/14
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
68
2,4
2,7
1 000 € na 410 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
28
8,5
13,0
35 učiteľov na 410 žiakov
+Využívanie IKT / DT
31
97 %
96 %
34 z 35 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
-
-
 
+Vlastné zdroje školy
-
-
-
 
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci Gym

údaj za školu
priemer
za Gym

poznámka
+Počet žiakov
68
410
312
+Počet externých žiakov
 
0
2
+Podiel externých žiakov
 
0,0 %
1,2 %
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0
1
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0,0 %
0,2 %
+Počet pedagógov
69
35
27
 

Komentár školy

Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .

Komentáre používateľov

30.11.2015, 12:52, INEKO
Táto škola je jednou z 90-tich škôl na Slovensku, ktorých žiaci sa zapojili do súťaží (korešpondenčných seminárov) organizovaných občianskym združením Trojsten. Celkovo sa v šk. roku 2014/15 do súťaží, medzi ktoré patria Fyzikálny korešpondenčný seminár, Korešpondenčný matematický seminár, Medzinárodný matematický seminár iKS, Korešpondenčný seminár z programovania, Fyzikálny náboj a Matematický náboj, zapojilo 4,3 % z celkového počtu žiakov školy, čo radí školu na 22. miesto v rámci celého Slovenska.