Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy, čiže to, aké zručnosti a vedomosti škola v danom období odovzdala svojim žiakom. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.

Pre získanie presnejšieho obrazu by sa rodičia mali škôl pýtať na ďalšie uplatnenie absolventov, či už v prijímaní na vyšší stupeň vzdelávania alebo pri vstupe na trh práce. Dôležité sú aj informácie o účasti študentov na rôznych súťažiach, o technickom vybavení alebo o štruktúre predmetov.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

SOŠ pedagogická, Bullova 2, Bratislava - Dúbravka

472 žiakov (z toho 225 externých)
0 zo sociálne znevýhodneného prostredia
24 pedagógov (šk. rok 2019/2020)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2008/09 - 2011/12)

6,6
škola s veľmi dobrými výsledkami žiakov
čo to znamená?
6,4Maturity
-Pridaná hodnota
7,7Nezamestnanosť absolventov
6,4Prijímanie na VŠ v SR
1,6Mimoriadne výsledky
-Inšpekcia

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, odborných miestností (napr. dielní), jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
3,5
6 hodnotení
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2010/11)

Maturity
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
92
66
56
na základe 87 žiakov
+Matematika
-
-
42
 
+Maďarský jazyk
-
-
50
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
46
 
+Anglický jazyk B1
60
51
48
na základe 62 žiakov
+Anglický jazyk B2
45
63
63
na základe 4 žiakov
+Anglický jazyk C1
-
-
-
 
+Nemecký jazyk B1
80
44
37
na základe 18 žiakov
+Nemecký jazyk B2
-
-
46
 
+Nemecký jazyk C1
-
-
-
 
 
Pridaná hodnota
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Pridaná hodnota zo slovenského jazyka
-
-
-
 
 
Nezamestnanosť absolventov
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Nezamestnanosť absolventov
98
3,4 %
17,7 %
3 z 88 absolventov
+Regionálne uplatnenie
84
0,73
1,46
3,4 % oproti 4,7 % v okrese
 
Prijímanie na VŠ v SR
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Podiel absolventov prijatých na VŠ v SR
82
51 %
29 %
45 z 88 absolventov
+Úspešnosť prijímania na VŠ v SR
45
67 %
69 %
45 z 67 prihlásených
 
Inšpekcia
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Riadenie školy
-
-
74
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
+Podmienky výchovy a vzdelávania
-
-
73
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
+Výchovno-vzdelávací proces
-
-
77
inšpekcia od šk. roku 2006/07 neprebehla
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
93
3,8
0,9
1 200 € na 319 žiakov
 
Účasti na súťažiach
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Počet účastí na súťažiach
83
1,0
0,6
z max. počtu 2 súťaží
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
75
13,5
14,2
43 učiteľov na 319 žiakov
+Využívanie IKT / DT
20
23 %
43 %
10 z 43 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
1 728 €
2 168 €
551 376 € na 319 žiakov
+Vlastné zdroje školy
21
0,0 %
8,7 %
0 € k 551 376 €
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Počet žiakov
-
-
-
+Počet externých žiakov
 
-
-
+Podiel externých žiakov
 
-
-
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
-
-
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
-
-
+Počet pedagógov
-
-
-
 

Komentár školy

Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .

Komentáre používateľov

30.03.2020, 12:52, INEKO
Táto škola je zapojená do vzdelávacieho programu Medzinárodná cena vojvodu z Edinburghu (skrátene DofE). Mladý človek si sám stanovuje ciele, ktoré musí po dobu realizácie programu (6-18 mesiacov+) napĺňať. Učiteľ alebo dobrovoľník v programe figuruje ako mentor a rovnocenný partner, ktorý účastníka vedie k napĺňaniu svojich cieľov v oblastiach ako Šport, Rozvoj talentu, Dobrovoľníctvo a Dobrodružná expedícia. Program DofE tak poskytuje mladým ľuďom priestor na realizáciu svojho talentu, záujmov, rozvíja motiváciu a osobnú a spoločenskú zodpovednosť. Zapojeným školám a učiteľom okrem iného ponúka možnosť zvýšiť touto skúsenosťou svoje organizačné a profesionálne zručnosti. Na Slovensku je v školskom roku 2019/2020 do DofE zapojených 170 organizácií a škôl a takmer 3600 účastníkov. Viac informácií o programe je dostupných na www.dofe.sk.
30.03.2020, 12:52, INEKO
Na tejto škole funguje vzdelávací program Akadémia veľkých diel. Jeho cieľom je rozvíjať čitateľskú gramotnosť, kritické myslenie, schopnosť sústrediť sa a kultivovane diskutovať. Akadémia sa zároveň opiera o dobrú prax charakterového vzdelávania cez príbehy a veľké diela. Pozostáva z dvoch častí: online knižnice a diskusných seminárov v skupine 7 - 15 rovesníkov, ktoré vedie učiteľ - moderátor. Učitelia zapojení do programu prešli intenzívnym školením a sú súčasťou mentoringového programu Akadémie. Úlohou učiteľa nie je o dielach prednášať, ale posúvať diskusiu študentov pomocou špeciálne vypracovaných metodík ku každému dielu. Program sa sústredí na literatúru, filozofiu, hudbu, maľbu a filmy autorov, ktorí formovali západnú civilizáciu a otvárajú dôležité životné otázky. Vďaka forme a obsahu programu si tak študent formuje nie len svoje zručnosti a myseľ, ale aj charakter.