Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.
Zložky hodnotenia zobrazené šedým odtieňom boli vypočítané na menšej vzorke, než štandardne určuje metodika, preto môžu byť menej výpovedné a v rebríčkoch sa hodnotenie školy alebo jeho zložky štandardne vôbec nezobrazujú.
Hodnotenie používateľmi
(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Stav budov, tried, odborných miestností (napr. dielní), jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .
Komentáre používateľov
02.02.2024, 18:43, Samuel Ďuríš
Škola má fajn charitatívne akcie, avšak 3. a 4. ročníku odporúčam pridať počet hodín odborných predmetov v anglickom jazyku . Takisto odporúčam zaradiť viac praktických cvičení do ekonomických predmetov a predmetov adiministratívy a korešpondencie . Toto nemožno brať ako kritiku školy , len potencionálne odporúčania na zlepšenie . Držím všetkým vrátane vedenia palce a nech sa darí. Pedagogovia aj zamestnanci sú OK, ale škola by mala viac aktívne komunikovať s verejnosťou prostredníctvom sociálnych sietí . Taktiež odporučam , väčšiu spoluprácu so štátnymi inštitúciami a akademickou obcou . Celkovo však možno z vúčšej časti potvrdiť závery inštitútu INEKO s menšími návrhmi na zlepšenie.