Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.
Stav budov, tried, odborných miestností (napr. dielní), jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Pokiaľ máte záujem, pošlite, prosím, stručný text predstavujúci vašu školu, spolu s najväčšími dosiahnutými úspechmi, na .
Komentáre používateľov
02.02.2024, 18:43, Samuel Ďuríš
Škola má fajn charitatívne akcie, avšak 3. a 4. ročníku odporúčam pridať počet hodín odborných predmetov v anglickom jazyku . Takisto odporúčam zaradiť viac praktických cvičení do ekonomických predmetov a predmetov adiministratívy a korešpondencie . Toto nemožno brať ako kritiku školy , len potencionálne odporúčania na zlepšenie . Držím všetkým vrátane vedenia palce a nech sa darí. Pedagogovia aj zamestnanci sú OK, ale škola by mala viac aktívne komunikovať s verejnosťou prostredníctvom sociálnych sietí . Taktiež odporučam , väčšiu spoluprácu so štátnymi inštitúciami a akademickou obcou . Celkovo však možno z vúčšej časti potvrdiť závery inštitútu INEKO s menšími návrhmi na zlepšenie.