Rebríčky komplexne nehodnotia kvalitu školy, ale informujú o výsledkoch žiakov. Tieto výsledky nezohľadňujú rozdiely medzi žiakmi jednotlivých škôl spôsobené inými faktormi, než je vzdelávací proces (napríklad rozdiely v sociálnom zázemí), nepokrývajú celý obsah vzdelávania a nemerajú ani pridanú hodnotu školy. Rebríčky tak môžu byť užitočným pomocným ukazovateľom pri výbere školy, najmä by však mali pritiahnuť záujem verejnosti k diskusiám o kvalite škôl.


Rozumiem, nabudúce už nezobrazovať

SPŠ stavebná, Cabajská 4, Nitra

504 žiakov (z toho 0 externých)
0 zo sociálne znevýhodneného prostredia
46 pedagógov (šk. rok 2022/2023)

+ INEKO Hodnotenie školy (Zahŕňa výsledky za šk. roky 2019/20 - 2022/23)

6,7
škola s veľmi dobrými výsledkami žiakov
čo to znamená?
7,8Maturity
6,4Pridaná hodnota
6,7Nezamestnanosť absolventov
8,8Prijímanie na VŠ v SR
2,0Mimoriadne výsledky
3,6Inšpekcia

Hodnotenie používateľmi

(zobrazuje sa priemerné hodnotenie, školu môžete ohodnotiť kliknutím na príslušný počet hviezdičiek pri jednotlivých oblastiach)
Kvalita pedagógov
Odborné znalosti pedagógov, ich motivácie pre vzdelávanie nad rámec základného učiva
Prístup pedagógov
Spôsob odovzdávania vedomostí a komunikácie so žiakmi, prístup pri domácich úlohách a skúšaní
Stav a vybavenie školy
Stav budov, tried, odborných miestností (napr. dielní), jedálne, množstvo a stav telocviční, oddychových miestností, ihrísk, používané digitálne technológie
Prostredie školy a klíma
Pocit žiakov z prostredia školy, jej atmosféry a okolia, ponuka mimoškolských aktivít
Celkové hodnotenie(počíta sa automaticky)
5,0
1 hodnotenie
Pridať komentár

Údaje za jednotlivé ukazovatele  (za šk. rok 2022/23)

Maturity
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Slovenský jazyk
90
56
47
na základe 129 žiakov
+Matematika
-
-
36
 
+Maďarský jazyk
-
-
44
 
+Slovenský jazyk a slovenská literatúra
-
-
45
 
+Anglický jazyk B1
83
62
53
na základe 90 žiakov
+Anglický jazyk B2
57
69
67
na základe 38 žiakov
+Anglický jazyk C1
-
-
56
 
+Nemecký jazyk B1
-
-
42
 
+Nemecký jazyk B2
-
-
-
 
+Nemecký jazyk C1
-
-
45
 
 
Pridaná hodnota
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Pridaná hodnota zo slovenského jazyka
71
1,04
-0,00
na základe 125 žiakov
 
Nezamestnanosť absolventov
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Nezamestnanosť absolventov
-
-
-
 
+Regionálne uplatnenie
-
-
-
 
 
Prijímanie na VŠ v SR
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Podiel absolventov prijatých na VŠ v SR
-
-
-
 
+Úspešnosť prijímania na VŠ v SR
-
-
-
 
 
Inšpekcia
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Riadenie školy
17
48
66
inšpekcia v šk. roku 2017/18
+Podmienky výchovy a vzdelávania
17
69
85
inšpekcia v šk. roku 2017/18
+Výchovno-vzdelávací proces
-
-
63
inšpekcia od šk. roku 2013/14 neprebehla
 
Mimoriadne výsledky
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Mimoriadne výsledky žiakov
62
0,0
1,4
0 € na 504 žiakov
 
Pedagogický zbor
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Počet učiteľov na 100 žiakov
17
9,1
12,5
46 učiteľov na 504 žiakov
+Využívanie IKT / DT
100
100 %
93 %
46 z 46 učiteľov
 
Finančné zdroje
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Zdroje na žiaka
 
-
-
 
+Vlastné zdroje školy
-
-
-
 
 
Ostatné ukazovatele
percentil
v rámci SOŠ

údaj za školu
priemer
za SOŠ

poznámka
+Počet žiakov
86
504
317
+Počet externých žiakov
 
0
24
+Podiel externých žiakov
 
0,0 %
8,3 %
+Počet žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0
2
+Podiel žiakov zo soc. znevýh. prostredia
 
0,0 %
1,0 %
+Počet pedagógov
78
46
36
 

Komentár školy

PhDr. Jozef Kuric, zástupca riaditeľa
Škola ako jediná v Nitrianskom kraji poskytuje široké vzdelávanie v oblasti staviteľstva, geodézie, kartografie a katastra. Pripravuje vzdelaných odborníkov pre výstavbu a rekonštrukciu stavieb, do špecializovanej verejnej správy, obchodu a tiež aj do školstva pre výchovu ďalších generácií. K dosiahnutiu týchto cieľov škola poskytuje širokú škálu odborných predmetov, ktoré sa vyučujú v špecializovaných učebniach s podporou PC techniky. Absolventi školy sú schopní vykonávať činnosti stredných technicko-hospodárskych pracovníkov v projekcii, pri zhotovovaní a rekonštrukciách stavieb, v oblasti technickej a ekonomickej príprave výroby, a v neposlednom rade v oblasti geodézie, kartografie a katastra nehnuteľností. Okrem uvedených uplatnení študijné odbory pripravujú žiaka aj na štúdium na vysokých školách stavebného a ekonomického zamerania.

Komentáre používateľov